Ilmoittautuminen

Seura nimeää ja ilmoittaa urheilijat SM-kisoihin, pm-kisoihin, Vattenfall-seuracupiin, Vakka-kisoihin sekä muihin arvokilpailuihin. Joukkueiden kokoamisista vastaavat Mikaela Vuoristo, Annina Vanhatalo, sekä Pirki Seppälä yhteistyössä Kiiston muiden ohjaajien ja valmentajien kanssa.

Ilmoittautumiset ja ilmoittautumismaksut kaikkiin kilpailuihin hoidetaan pääsääntöisesti seuran kautta edellyttäen, että urheilija hoitaa ilmoittautumiset seuralle päivää ennen virallista viimeistä ilmoittautumispäivää. Seura maksaa osallistumismaksun 2 lajiin/kilpailu.

Ilmoittautuminen kilpailuihin edellyttää osallistumista kyseiseen kilpailuun. Jos urheilija jää pois kilpailusta ilman pätevää syytä, seura laskuttaa osallistumismaksun urheilijalta.

Seura ei hoida eikä maksa jälki-ilmoittautumisia.

Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut kaikkiin kilpailuihin hoitaa Pirki Seppälä p. 040 5832468 tai pirki.seppala@gmail.com.

Lisätietoa kilpailuista saat harjoituksissa, Varsinais-Suomen Yleisurheilun, Suomen Urheiluliiton ja muiden piirien kilpailukalentereista sekä mm. kilpailukalenterin, Varsinais-Suomen Yleisurheilun ja Suomen Urheiluliiton sivuilta.

SM-kisoihin seura maksaa ilmoittautumismaksun lisäksi urheilijan kohtuullisen majoituksen ja matkakorvauksen 0,20€/km (edellyttäen ehdottomasti yhteiskuljetuksen, mikäli samoihin kisoihin on useita menijöitä).