Miten mukaan?

Urheilijaksi

Voit tulla mukaan suoraan harjoituksiin. Harjoitusajat ja -paikat sekä muuta lisätietoa löydät Yleisurheilukoulun ja Nuorisovalmennuksen sivuilta.

Ohjaajaksi tai valmentajaksi

Tarvitsemme mukaan toimintaamme uusia ja innokkaita ohjaajia ja valmentajia.

Voit kokeilla ohjaamista yleisurheilukoulun apuohjaajana tai nuorisovalmennustiimin apuvalmentajana tai lähteä suoraan koulutukseen. Seura maksaa ohjaajien koulutuksen, kun ohjaaja sitoutuu vetämään harjoituksia.

Lisätietoa koulutuksista löydät Suomen Urheiluliiton ja Varsinais-Suomen Yleisurheilun sivuilta.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Mikaela Vuoristoon 050 4908385 tai mikvuo@gmail.com tai Annina Vanhataloon 044 5485293 tai anninavanhatalo@hotmail.com

Toimitsijaksi

Tarvitsemme mukaan toimintaamme uusia toimitsijoita:

• seuran omiin kisoihin
  • seuran järjestämiin aluekilpailuihin
  • Vakka-Suomen seurojen yhteistyössä järjestämiin kilpailuihin Vakka-Suomen alueella
  • Varsinais-Suomen Yleisurheilun järjestämiin sisulisäikäisten pm-kilpailuihin

Voit tulla mukaan kokeilemaan toimitsijana toimimista seuran omiin kisoihin tai lähteä koulutukseen. Seura maksaa koulutuksen, kun sitoudut toimimaan toimitsijana kisoissa.

Lisätietoa koulutuksista löydät Suomen Urheiluliiton ja Varsinais-Suomen Yleisurheilun sivuilta.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Annina Vanhataloon 044 5485293 tai anninavanhatalo@hotmail.com.

Muuhun vapaaehtoistoimintaan

Tarvitsemme mukaan uusia toimijoita myös erilaisiin talkootoimintaan, varainkeruutoimintaan, sponsoreiksi jne.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä seuran puheenjohtajaan Annina Vanhataloon 044 5485293 tai anninavanhatalo@hotmail.com.

Kannatusjäseneksi

Jos haluat tukea toimintaamme maksamalla jäsenmaksumme, voit maksaa sen tilille:

Turun Seudun Op tilinro FI9255070640001068

(viite: jäsenmaksu ja oma nimesi).

Kustannukset

Kaikki seuramme toiminnassa mukana olevat maksavat seuran jäsenmaksun. Lisäksi yleisurheilijat maksavat kausimaksun. Seura laskuttaa sekä jäsenmaksut että kausimaksut, joten tullessasi mukaan toimintaan sinun ei tarvitse itse huolehtia maksuista. Voit myös kokeilla pari kertaa ilmaiseksi, jos et ole vielä varma, lähdetkö mukaan toimintaan.