Palkitseminen

Puurojuhlassa 2012 palkitut yhteiskuvassa.
Kesän 2012 SM- ja pm-mitalistit ja heidän valmentajansa.

Kiiston yleisurheilun palkitsemisjärjestelmää on hieman uudistettu keväällä 2013 ennen kesäkauden alkua. Tulevaisuudessa Kiisto palkitsee yleisurheilijoitaan seuraavasti:

Tehomaljakisa sisulisäikäisille (15-vuotiaille ja nuoremmille)

Pisteitä kertyy seuraavasti:

• Vakka- ja pm-maastoista, -kävelyistä ja henkilökohtaisista mestaruuskilpailuista ja   otteluista pisteet osallistujamäärän mukaan.
  • Vattenfall Seuracupin osakilpailuun tai finaaliin osallistumisesta 3 pistettä/kilpailu

10 eniten pisteitä kerännyttä palkitaan Puurojuhlissa.

INTO-nappulakisa 7-vuotiaille ja nuoremmille

Kesä-INTO: Pisteitä kertyy Kiiston harjoituksista (ei sarjakilpailuista). Ahkerat urheilijat palkitaan tavarapalkinnoin sisäkauden alkaessa Liikuntahallilla.

Talvi-INTO: Pisteitä kertyy sisäharjoituksista (ei sisäkisoista). Ahkerat urheilijat palkitaan tavarapalkinnoin ulkokauden alkaessa Seuralassa.

Ahkeruuspalkinnot yli 7-vuotiaille urheilijoille talvikaudesta ja kesäkaudesta.

Sarjakilpailut

Sarjakilpailut (3 osakilpailua) käydään 3-otteluina. Pisteet lasketaan virallisista otteluiden pistetaulukoista.

Kaikki vähintään kahteen kolmesta osakilpailusta osallistuneet ja yhden ottelun kokonaan suorittaneet palkitaan puurojuhlassa.

Kiiston mestaruuskilpailut

Kiiston mestaruuskilpailut käydään 3-otteluna (juoksu, hyppy ja heitto).

Kaikki osallistuneet palkitaan syksyllä sisäharjoitusten alkaessa.

A-luokan tulos

N/M17 ja vanhemmat palkitaan A-luokan tuloksesta stipendillä. Stipendin saaminen edellyttää urheilijan osallistumista vähintään pm-kisoihin, mielellään myös SM-kisoihin.

Piiriennätys

SM-kisamenestys

Suomen tilastokärki

Vehos-maljat

rehtiä urheilumieltä, hyvää kaveruutta ja tuloksia saavuttaneelle tytölle ja pojalle

Kiiston paras sisulisäikäinen tyttö ja poika
Kiiston paras sisulisäikäinen urheilija

SM- ja pm-mitalistit kukitetaan kauden päätyttyä.